about son

madscribblings


This entry made during 2001 is about my son's schooling day.
What standard was he in during 2001?
++++++
Ashok swaminathan sent this. It is good
RAJINI: ROBO, REMOTE CAR, PLANE, BATTERY TRAIN, JET.
VIJAYAKANTH: DHARMAPURI, SALEM, ERODE, NAMAKKAL, THOOTHUKUDI, MAYILADUTHURAI
VIJAY: VILLU, AMBU, KATHI, KABADA, KAMBU.
SURYA: VARANAM AYIRAM, THORANAM RENDAYIRAM, POORANAM MOOVAYIRAM, PANJAVARNAM NAALAYIRAM.
SIMBU: SILAMBATTAM, PULIYATTAM, KARAKATTAM, KUYILATTAM, MAYILATTAM,PAMBUATTAM.
JEEVA: E, KOSU, ERUMBU, KARAPPAN POOCHI, MANPUZHU,NAYAE,PAYAEE.
VISHAL: SATHYAM, SANTHAM, ABIRAMI, DEVI PARADISE.
BHARATH: SEVAL, PURA, VAATHU, MAINA.
SERAN: RAMAN THEDIYA SEETHAI, ANUMAN THEDIYA SEETHAI, RAVANAN KADATHIYA SEETHAI.
NAGUL: KADHALIL VIZHUNTHEAN, BIKELA VIZHUN THEAN, RODULAE VIZHUNTHEAN, KEELA VIZHUNTHEAN,DITCHILLA VIZHUNTHEAN
JEEVAN: THOTTA, BULLET, REVOLVER, RIFFLE..
VIKRAM: KANDHASWAMY, KARRUPASWAMY, KUPPUSWAMY, KULANTHAISWAMY.
DHANUSH: PADIKAADHAVAN, MUTTAL, THARUTHALA.
AARYA: NAAN KADAVUL, NAAN PEAI, NAAN ARAKKAN, NAAN EMAN
JAYAM RAVI: SOMETHING SOMETHING, NOTHING NOTHING, EVERYTHING EVERYTHING, ANYTHING ANYTHING
NAREN: 5 ATHEY, 6 ATHEY, 7ATHEY, 8ATHEY
SARATHKUMAR, 1977, 1976, 1975, 1974, 1973
SJ SURIYA, NEWTON'S 3 LAW, PASCAL'S LAW, HOOKE'S LAW, SHAKILA
MADHAVAN, GURU YEN AALLU, TRISHA UN AALLU, NAMITHA YEN AALLU
KARTHI: PARUTHI VEERAN, PUNNAAKKU VEERAN, THEEVANAM VEERAN
SAANTHANU: SAKKARAIKATTI, UPPUKATTI, SUNNAAMBU KATTI,

+++++
Made a search using answers.com. The right clicked item was kannada.
The page I would like to link is about temples in Dharwad.

Comments

  1. Anonymous8:00 AM

    hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

    ReplyDelete

Post a Comment

Say something about good bad and search. I shall write taking an idea from there.

Popular posts from this blog

Reading quotations for motivation. Good or Bad?

after all these mad scribblings are about good bad and searches!